1402-08-11 19:56
302
0
87270
فرماندار گرگان:

مشکلات مردم بدون فوت وقت گره‌گشایی شود

فرماندار گرگان، تنها راه ناکام گذاشتن دشمنان نظام را گره‌گشایی از مشکلات مردم با روحیه جهادی بدون فوت وقت برشمرد.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل نادری امروز در نشست تخصصی هیات رئیسه مجمع بسیج گلستان اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص وظایف سازمان ها و دستگاه ها مرزی وجود ندارد و همه آنها با تمام قوا در پی امیدآفرینی در جامعه در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، با روحیه جهادی مردم مؤمن به ثمر رسید و با وجود همین روحیه  مردم ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی، و به تمام جهانیان ثابت کردند ایران و ایرانی در مقابله با مصائب خم می شود اما نمی شکند.

نادری گفت: شایستگی این ملت، مسئولیت ما را سنگین تر می کند و باید با همان روحیه جهادی موانع ارائه خدمات و خدمتگزاری به مردم شریف برداشته شود و عدم مرزبندی وظایف و مسئولیت سازمان ها آنان را به سوی توسعه  و امیدآفرینی در جامعه  سوق می دهد.

فرماندار گرگان، تنها راه ناکام گذاشتن دشمنان نظام در گسترش روحیه نومیدی و نارضایتی در سطح جامعه را گره گشایی از مشکلات مردم با روحیه جهادی بدون فوت وقت برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط موثر، همدلی و هم افزایی برای خدمت به مردم از اهداف دولت مردمی می باشد تا مردم نیز با دیدن تلاش مسئولین در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.